Posted by: mihaispr | March 16, 2011

Cei care se dau mari manageri…si uita de unde au plecat

Categorie de oameni:

Nu au lucrat nicaieri, nu stiu ce inseamna munca,seriozitatea,stresul si devin peste noapte sefi.

Nu te atasa prea mult de oameni vei ramane dezamagit :).

Nu au idee ca munca inseamna chin, informare continua, stres si vor sa se rezolve totul din doi timpi si trei miscari , doar ca sa nu pice ei rau fata de sefii din Franta.

In schimb celalalt manager are o cu totul alta viziune…stie ce inseamna respect pentru munca…si mai ales pentru oameni.

Nu stiu nimic insa pretind permanent celor din jur sa stie totul. Au fost ajutati, instruiti in Franta, dar uita de unde au plecat si nu sunt capabili sa conduca o echipa in Romania.

Si mai mult decat atat este egal cu zero daca esti sef daca esti zero ca om…da-i unui om puterea si ii vei afla caracterul.

O sa-i descriu:

Exista oameni care vor sa fie ajutati in permanenta si daca nu le dai solutia pe loc esti prost. Ei impart lumea in prosti si destepti. Si actioneaza distructiv , nu constructiv. Mereu fac asta cu toti cei din jurul lor…

Daca ii ajuti uita….si iti dau in cap cand ti-e lumea mai draga…

Daca le arati ceva in loc sa-ti multumeasca zic , da dar vreau sa fac si asta…stii nu vreau sa fac asta …vreau asta intelegi?

De parca tu ai fi ultimul cacat si gunoi…

Si daca ai vedea ca actioneaza pozitiv ai putea avea toleranta….Insa actioneaza numai denigrator, distructiv si negativ.

Ca e deranjant e ca aceste specimene se considera superiori fata de ceilalti, desi nu sunt cu nimic mai presus decat ei. Cand ai o alta propunere zic nu ca asa e bine…cum zic eu…deci lipsa de dinamism….in conditiile in care ei nu au lucrat in zona in care tu o faceai…dar pretind ca stiu mai mult ca tine…ca deh sunt superiorii tai…tu trebuie decat sa fii o carpa, fara caracter, care sa fie pupincurist si sa nu aiba o parere.

Cand faci o chestie…..uita munca ta si daca intervine o schimbare in cerere fac pe nebunii zicand de ce nu ti-ai intrebat superiorul? De ce nu intrebi?

In conditiile in care tot ce ai facut bine….nu s-a vazut….nici macar un bravo nu ti s-a adresat…sau sa ai parte de o atitudine care sa te faca sa muncesti in continuare de placere… nu doar de dragul banilor sau fiindca chiar ai nevoie de bani.

Ma indigneaza la maxim aceasta atitudine. Si desi am incercat sa iau masuri , sa nu fiu obraznic sa imi vad de treaba mea, sa fiu neutru, dar sa si pun la punct cand am fost acuzat ca nu am trimis un mail…desi el era trimis destinatarului…se pare ca nu a fost suficient. Am primit cadoul final de Craciun…dupa finalizarea proiectului….

Ei considera ca numai in acesti termeni pot avea relatii cu oamenii, oamenii la ei nu reprezinta decat instrumente de care se folosesc si care ii arunca atunci cand nu mai au nevoie de ei…..deh si-au facut treaba si-au urmat interesul…tu esti gunoiul…si ii revolta ca ai caracter si nu stai dupa nimeni si ai propria gandire independenta.

Incerc sa nu am ura pe ei…dar sunt tare indignat si ma revolta teribil ceea ce se intampla aici.

Fiindca sunt serios , muncitor, ambitios si dornic in fiecare zi sa invat cate ceva nou sau sa ajut daca este nevoie, lucru care deja l-am facut…dar cine trebuia sa aprecieze nu a facut-o si mai mult decat atat, a mintit superiorul din Franta si a facut de capul ei ce dorea, doar isi dorea sa scape de mine zicand ca are treaba cu niste acte de la firma in ziua aceea.

Deh e superiorul….Si ce moment putea alege mai bun decat Craciunul…plus o carte cadou de amenintare de Fred Vargas in prealabil de Sf.Mihai ca sa fie o justificare a viitoarei actiuni marsave:

”pleaca repede si intoarce-te tarziu” – carte ce ii descrie perfect caracterul

Mamico draga sa stii ca nu m-ai mintit pe mine, ci pe tine te-ai mintit si pe cei care i-ai mintit. Ai dovedit ura, rautate si lasitate.

Te categorizasem de mai mult timp dar mi-ai dovedit ca nu ai numai ura si rautate ci si lasitate.

Nu stiu daca va da din intamplare de articolul meu insa ii transmit atat:

Fiecare om are propriul sau set de valori, insa in momentul in care l-ai umilit si incerci cu insistenta sa-l dai jos si alegi un moment potrivit gen Craciun, actionand independent de dorinta celorlalti din firma, doar ca sa-ti aduci tu ”fufele tale” nu dovedesti decat ca esti jos ca om…stiam ca asa esti, dar de Craciun mi-ai accentuat ceea ce credeam despre tine.

Desi cu cateva zile incercai sa te comporti ok fata de mine….sa nu crezi ca nu m-am prins ca acele bravo adresate de cateva ori nu erau decat o falsitate a ceea ce avea sa urmeze….si da…am vazut ce a urmat la cateva zile….nu stiai cum sa faci sa-mi zici…si ai pus pe altcineva…tu doar doreai sa scapi de mine.

Sa nu crezi ca nu m-am prins ca nu a fost HEADSHOT cand am plecat am retinut toate mizeriile si ura ta construite pas cu pas.

Si am sters toata munca mea …ca sa vezi ca nu ma las calcat in picioare..stiu ca te-a deranjat asta , m-ai si amenintat insa nu esti decat pe ignore list, asa cum eu am fost de la inceput pe lista ta neagra si m-ai vanat cu insistenta.

Mai ai si tupeu jegos sa spui ca ai fost corecta din punct de vedere financiar si profesional cu mine, in conditiile in care ai pacalit o colega de 2 ori la salariu.

Daca faceai asta si cu mine….stergeam cu tine pe jos….dar ma rog ti-a fost frica.

Vroiai sa plecam in concediul de vara….fara banii virati de salariu scroafa naibii…ca nu a fost f.mult de munca….scuze cretine….si daca nu ceream noi jumatate nici macar aia nu i-ai fi dat.
Ma bucur din tot sufletul ca am plecat din aceasta cocina pe care tu o conduci…ai reusit sa distrugi si vei distruge sucursala din Romania. Si va veni ziua in care vei plati….

Nu-ti doresc decat sa ti se intample ceea ce gandesti.

De intai aprilie probabil/ de fapt mai mult ca sigur vei da in cap unui alt om , de care te-ai folosit ca deh…e intai aprilie…deci serviciul e o pacaleala…. mai ales ca mi s-a si plans. Viata e ironica….nu ma surprinde deloc modul in care actionezi…

O sa-ti iei portia de rautate si tu din partea altora si vei cunoaste si vedea ceea ce inseamna suferinta.

”Iti multumesc pentru comportamentul tau josnic.”

Si stiu ca nu esti capabila decat sa gresesti fata de mai multi oameni, doar ca sa-ti fie tie bine si sa-ti atingi tu scopurile. Cine nu e cu tine , adica neutru…tu il consideri impotriva ta.

Din nefericire cultura in Romania este sa dai in cap altuia fie direct fie la modul figurat prin tot felul de tertipuri, doar ca sa-ti fie tie bine…si cum mi-a zis cineva exista o frica de a intoarce de unde ai plecat deci este lasitate, dar eu zic ca foarte multi uita de unde au plecat…

Daca nu v-am convins indeajuns:

http://www.bestjobs.ro/cariera/articole/subiect-componenta-esentiala-a-succesului-este-perseverenta/7/1105

Leave a Reply

Categories

