Posted by: mihaispr | February 2, 2011

Ce inseamna sa ai tupeu jegos…

Deci stiu ca o sa deranjez pe multi prin duritatea vorbelor dar asta e adevarul. Unii chiar au tupeu jegos.

Si ca un exemplu un prieten imi povestea ca un coleg de la o grupa paralela i-a cerut in ultima zi rezolvarea unor probleme la examenul x. Stii ca tu ai luat nota buna la examenul ala….

Si normal ca omul bine intentionat, i-a zis imi pare rau dar am un examen in 2 zile si chiar nu te pot ajuta in aer, el insista sa-i fie rezolvate problemele la telefon. Cata cretinatate….

Normal ca tipul a pus bot fiindca prietenul meu nu l-a ajutat si a considerat ca e de rea vointa.

Asta am patit-o si eu de cateva ori prin facultate, dar oricum nu mi-a pasat fiindca am luat contact cu multe mizerii inca din perioada liceului am suferit f.mult si ma durea orice si deja scarba e prea mare fiindca a fost stransa in liceu. Stiu un coleg care se oftica ca luasem zece la o materie cica iar a facut asta bine….de parca se ruga sa-mi fie rau in conditiile in care si aceasta jigodie luase examenul. Noroc cu un prieten care mi-a zis , dar eu ma feream de aceasta persoana de f.mult timp deci nu am fost surprins. Deja mizeriile ma lasa rece stiu sa pun la punct si sa ard cand sunt calcat pe coada si merg pe drumul meu.

Concluzia: Unii chiar au tupeu jegos si din pacate multi dintre acestia ne conduc.

Sunt habarnisti, tupeisti, jigodii si prosti pe deasupra. Se cred buricul pamantului si nu accepta niciodata alte pareri sau opinii decat ale lor. Te mananca pe la spate, au o ura imensa pe tine fiindca stiu ca le esti superior si moral si profesional si personal si incearca sa te dea jos cu orice pret.

E trist si doare , uneori ma doare, dar acesta e adevarul…traim intr-o societate corupta, plina de mizerie, pupincurism, jigodism la cote inalte.

Iar cei care au curajul sa fie ei insisi rezista in aceasta jungla , dar de multe ori au parte de mizerii fiindca JAVRELE RAMAN JAVRE.

Leave a Reply

Categories

