Posted by: mihaispr | January 20, 2011

Indiferent ce ai face unii raman javre

http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Social/206571/Prunariu-singurul-roman-ajuns-in-spariu-umilit-la-pensie.html

Nu numai ca este revoltator…dar din pacate in aceasta tara oamenii de valoare sunt marginalizati.

Ei constituie un adevarat pericol pt.oamenii lipsiti de caracter si scrupule care uita de unde au plecat.

Da-i omului putere pt. a-i afla caracterul.

Stiu solutia e ignorarea acestora si sa mergi pe drumul tau si sa dai tot ce ai mai bun…, dar din pacate javrele vor cauta sa-ti faca rau si sa gaseasca motive pt.a te da jos. De ce? Simplu : le este teama de tine…si prezinti o amenintare pt.ei, chiar daca tu esti un om cinstit, corect si care stie sa puna la punct cand este cazul. Este tare greu sa-ti faci dreptate in Romania….

Oamenii care ne conduc fie ca se simt inferiori si cauta sa-ti faca rau…deoarece se simt amenintati…fie au placerea de a face rau si se bucura cand reusesc este acel spirit demonic care zace in ei….

Daca acest lucru i se intampla unui om cunoscut si de valoare la pensie, va dati seama unui om de valoare care nu este cunoscut de nimeni. Cam asta se incearca sa se faca si cu aderarea la fondurile private de pensii si cu schimbarea noului cod al muncii…sunt f.multe de zis.

Sa stiti ca nu l-au mintit pe cosmonautul nostru ci s-au mintit pe ei.

Oricum Dumnezeu nu doarme, roata se intoarce, El vede tot si in final fiecare va primi ceea ce merita.

Chiar daca sunt tanar sunt f.circumspect si citesc f.usor oamenii mizerabili.

Am patit f.multe mizerii de-a lungul vietii dar si lucruri bune deci e o balanta in toate, am castigat in scurt timp prieteni falsi si dusmani adevarati la bine…si evitare cand mi-a fost rau.

Dar prietenii adevarati i-am ales pe cei care mi-au fost intotdeauna si la bine si la greu.

Nu am f.multi prieteni adevarati…dar ma bucur ca traiesc, muncesc si sunt sanatos. E tot ceea ce ma tine in viata…

Am reusit sa-mi indeplinesc anumite vise pe care le aveam inca din liceu si ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a pus la incercare si m-a si ajutat sa-mi indeplinesc aceste vise.

Eu nu stau dupa nimeni cand vad jigodism in jur, merg pe drumul meu, dar nici nu ma las calcat in picioare.

Tot ce am scris mai sus, este real si trait de mine.

Nu putem spera decat ca va veni si judecata curand…si ca toti vor plati toate faradelegile.

Cei care fac rau se mint pe ei, nu te mint pe tine pt ca tu i-ai categorizat deja si stii cu ce ai de-a face…pana si evitarea ii oftica pe multi…

Deci javrele si-o vor lua in bot urat de tot. Daca o sa intalnesc pe strada o javra, nu o sa o jignesc , mai ales dk vad ca zambeste rautacios, ci o sa scuip pe asfalt de scarba care mi-o provoaca la vederea ei.

Desi poate ca nici asta nu merita sa ma obosesc sa fac…

Leave a Reply

Categories

