Posted by: mihaispr | January 22, 2010

Viata ca atac din partea oamenilor rai

Omule tu ai gresit f.mult fata de mine, stiu ca te oftici dar asta e oftica e boala mare!

Vezi tu se exagereaza cum nu-i convine unuia sau altuia .

Au fost f.multe lucruri care m-au deranjat. Nu-mi place ce vad la tine. Akm fiecare merge pe drumul lui!

In primul rand nu-mi pasa ce crezi, iar in al doilea rand as zice sa te analizezi pe tine ce faci. Vorbesti f.mult in numele lui si asta da de gandit.

Sunt imun la rautati de genul!

Poti face 100 lucruri bune , cand unul prost ti-e pus in frunte trebuie sa arzi dk nu se intelege si nu se accepta greseala!

M-am lamurit si in privinta ta!

Cineva imi pune frane si eu stiu cine e de f.mult timp.

Nu am ce sa demonstrez nimanui. Faptele bune si faptele rele se pun in balanta si vezi daca iesi pe + sau – ;).

Daca cineva are probleme in real-life reuseste sa dea de o anumita persoana.

Intreaba-l pe x care te-a montat impotriva mea. El este cel mai in masura sa-ti raspunda. Oricum iti va ascunde adevarul.

Nu am de ce sa-mi cer iertare pt.o vina care nu-mi apartine! Cand se aduna prea multe altii trebuie sa-si ceara iertare!

In viata numai dragostea si iubirea te fac sa plangi.:)

Ai venit sa te recreezi sau sa faci scandal?Nu Bun dk ai venit pt.recreere poarta-te civilizat.

Noi romanii tindem sa exageram si sa speculam. Mi se par lucru slabe si rautacioase + lipsite de respect.

Nu vreau sa raspund la acuzatia asta fiindca mi se pare ridicol! Cine ma cunoaste stie cum sunt eu si ce fac!

Indiferenta e cea mai buna at.cand nu esti vinovat.

Nimeni nu are dreptul sa te faca sa te simti vinovat at.cand nu esti.

Te legi de cuv jignitor si il negi spunand adevarul. Pt.ca un om rau tinde sa creada ca numai el are dreptate:).

Iti multumesc pt.rautate. M-am lamurit si in privinta ta!

Invidia , rautatea , aversiunea sunt cauzele principale pt.care 2 oameni se despart.

Viata ne desparte , dar tot viata ne uneste! Asta in conditiile in care doresc ambele parti sa fie prietene!

Altfel …fiecare va merge pe drumul lui!

Tradatorul este langa tine doar ca tu nu-l vezi!

Nu este normal ceea ce sa intampla. Sa stii ca nu e umilitor sa recunosti ca ai gresit!

Nu e nici o problema oricum gandeste altul pt.tine din ce vad.

Nu exista atitudine nu-mi place ce vad la tine, scurt pe 2.

Fara munca si determinare nu poti obtine lucruri frumoase!

In tot raul este si un strop de bine nici macar asta nu ati inteles!

Ii pot ierta pe cei care ma calca pe varfuri dar nu-i voi uita niciodata!

Daca iti place sa traiesti in continuare in minciuna nu ai decat!

Cred ca nu mai e nimic de spus sau comentat. Ce ati facut denota lipsa de respect, invidie si rautate! Nu-mi pasa ce credeti!

Pt.mine tot ce spuneti nu are importanta! Mi-am dat seama ce fel de oameni sunteti

Mi-am dat seama ce fel de om esti! Multumesc pt.comportamentul tau!

Mersi stiam. Imi cunosc defectele asa cum imi cunosc si calitatile:).

Leave a Reply

Categories

