Posted by: mihaispr | September 27, 2009

Invata vorba omului

Sunt putini oameni care se gandesc ca vorba omului depinde si de stare.

Nu de alta dar sunt patit:

Sa inteleg ca nu-ti place nimic la mine.

Am explicat persoanei respective ca a inteles total gresit ce am vrut sa-i spun i-am explicat cu argumente dar tot degeaba si ma enervam. Pana la urma mi-am dat seama ca nu va intelege niciodata nimic si nu avea rost sa fac greata unui om care nu m-a apreciat niciodata si care niciodata nu a tinut cont de calitatile mele ci numai de defecte.

In concluzie sunt 2 categorii de oameni :

-oameni care inteleg greu ce le explici (le poti explica fie calm fie violent si abia atunci se trezesc la realitate)

-oameni care nu inteleg niciodata nimic indiferent de modul in care le explici

Leave a Reply

Categories

