Posted by: mihaispr | September 27, 2009

Da-te mare mah

Toata lumea cand povestesti ceva spune constient sau inconstient:

AH SE DA SI ASTA MARE!

Insa putini sunt capabili sa inteleaga esenta cuvantului!

Sunt bun am reusit!

Oamenii: Da si esti si modest! Se da si asta mare!

Da mi-e ok am reusit!

Oamenii: Se caca pe el vrea sa dea impresia ca e modest , dar de fapt nu e.

Si chiar dk ar fi modest e un prost.

Concluzie:

Nu ma mai intereseaza ce crede lumea!

Pur si simplu nu-mi pasa!

Un alt exemplu care mi s-a intamplat concret cineva mi-a spus:

“Nu credeam ca poti fi asa destept te credeam mai fraier.”

Iar eu i-am raspuns in felul urmator:

“E mai bine sa pari mai fraier desi esti destept decat sa pari mai destept desi esti fraier:))”

Dar oricum totul este relativ pe lumea asta!

Leave a Reply

Categories

