Posted by: mihaispr | September 26, 2009

Eu nu sunt vinovat, nu spun imi pare rau niciodata

Paradoxal acum este bine sa-ti pui intrebarea DE CE:D

Vedeti ca sunt si cazuri in care trebuie sa-ti pui intrebarea DE CE?

Intrebarea DE CE nu ti-o pui atunci cand un om actioneaza intr-un anumit fel (inseamna ca nu tii cu adevarat la el), intrebarea DE CE o pui atunci cand vrei sa-ti dai un raspuns si cand vrei sa te descoperi.

Ma enerva enorm si credeam ca eu sunt de vina fiindca ma enervam cand mi se punea intrebarea DE CE la lucruri pozitive.

Nimic nu trebuie sa fie surprinzator atata timp cat societatea e caracterizata prin decadere morala, cocalarism, pitipoance etc.

Eu cred ca intrebarea DE CE o pui la lucruri negative pt. ca sa-ti dai raspunsul de ce actioneaza persoana respectiva asa.

Iar daca este un lucru negativ (din punctul de vedere al celei de-a doua persoane), iar prima persoana  iti spune ca ai inteles gresit , iti da argumente si iti spune imi pare rau ca tu ai inteles asa, iar tu nu poti trece peste, problema nu e la tine, ci la el.

E incapabil sa creada ca spui adevarul chiar si cand ai gresit pt.ca minciuna ii este un lucru cunoscut. Si e incapabil sa creada ca tii cu adevarat la el si il accepti asa cum este.

Daca pui intrebarea DE CE? la lucruri pozitive inseamna ca nu accepti calitatile celui apropiat tie. Cel putin eu asa gandesc de f. mult timp numai ca akm am sa spun lucrurilor pe nume.

In ultimele 5luni am invatat f.multe lucruri si cred ca nimic nu e intamplator (chiar si lucrurile rele nu sunt intamplatoare).

Nu vreau sa divaghez de la titlul subiectului ci voi da un raspuns scurt si la obiect.

Pentru ca iti dai seama de defectele tale, constientizezi si descoperi lucruri care nu stiai despre tine.

Iar daca spui imi pare rau , nu inseamna ca esti o javra , inseamna ca recunosti ca ai gresit si incerci sa te schimbi.

Daca ceilalti nu inteleg asta e problema lor. Nu ai ce regreta atata timp cat vorbele tale sunt completate si de fapte.

Iar daca acel cineva nu intelege pur si simplu NU MERITA!

Sunt momente in care mi se mai intampla si mie sa fac asta, nu de alta dar nu sunt om perfect, insa atunci cand tii la cineva spui IMI PARE RAU si atunci cand nu esti vinovat.

Uneori recunosc ca nu stiu tot si lumea e mirata cum de nu stii asta? .

Pt.ca sunt limitat.

Insa asa cum mi-a spus un prieten raspunsul este si mai simplu: PT. CA SUNT OM!

Fara sfaturile lui nu as fi deschis acest blog si nu as fi deschis aceste subiecte care ma macinau de atata timp si recunosc ca la anumite subiecte nu puteam intelege de ce unii oameni actioneaza diferit in ipostaze diferite.

Poate ca e vorba si de putina intoleranta aici dar ideea era ca ceea ce mie mi se parea simplu si normal altora li se parea anormal si invers.

Si eu credeam ca problema e de fiecare data la mine. NU! Problema e ca suntem diferiti! Desi aveam momente de luciditate si le spuneam asta ei nu intelegeau si ma enervam  crezand ca tot eu sunt vinovat.

Pur si simplu trebuie sa mergi mai departe si sa-i lasi ca au ei dreptate nu rezolvi nimic enervandu-te sau certandu-te.

Un Da ai dreptate si intoarcerea spatelui (deci indiferenta) valoareaza mai mult decat o suparare si tinere a urii in tine( iti CRAPA CREIERUL SI NU STII DE CE NU DE ALTA:)) era sa o si patesc de cateva ori:) si nu mi-e rusine sa recunosc asta).

Leave a Reply

Categories

